Hoezo?Heino 8e editie / by Vincent Hartman

Alweer de vierde jaargang van de mooiste krant van Salland, wat zeg ik? Van Overijssel natuurlijk! Het getuigt van visie en lef om een krant met deze uitstraling in een oplage van 45.000 exemplaren uit te brengen dat gedragen wordt door voornamelijk Heinose adverteerders. De krant uitgegeven door N35 Media is een co-productie van Ontwerpbureau Lood en Eyecatcher Communicatie (beiden uit Raalte), Karin de graaf Teksten (Lierderholthuis) en STUDIOVHF (Heino) voor de redactionele- en bedrijfsfotografie. Van een aantal pagina's spettert de actie letterlijk en figuurlijk van de pagina af. De machine fabriek De Haan blijkt een dankbare plek om te fotograferen en ook met Paralympisch sporter Roy van der Burg konden we ons fotografisch uitleven. De kleuren van José Reuvekamp zorgen natuurlijk ook voor een lentegevoel in dit voorjaars nummer en wat te denken van de prille romantiek van dit Heinose stel!. Op de cover prijkt dit keer Frank Satink, een bescheiden man, maar wel een waar je letterlijk en figuurlijk tegenop mag kijken.